קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב אביזרים וניהול – מאסטר

(בסרטון בוגרת מרנגוני יעל ונטו מספרת על חווית הלימודים והעבודה ברוברטו קוואלי)

קמפוסים:
 פירנצה, לונדון.
תחילת לימודים: פירנצה- ספטמבר או אוקטובר
לונדון- אוקטובר או פברואר.
משך הלימודים: 15 חודשים(כולל סטאג').
תעודת סיום: בפירנצה- מאסטר אקדמי. בלונדון – תואר שני MA.
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: תואר ראשון בתחום, תיק עבודות, מכתבי המלצה, מבחן אנגלית.
מחיר:
לונדון: 
דרכון בריטי 23,650 פאונד.
דרכון אחר 32,850 פאונד.
פירנצה: דרכון אירופאי 35,100 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.

תחום לימודי עיצוב אביזרים ובמיוחד עיצוב אביזרי יוקרה הינו בעל חשיבות אסטרטגית בעולם האופנה. עיצוב נעליים, עיצוב תיקים ועיצוב אביזרים משלימים, מהווים נדבך חשוב כמעט בכל בית אופנה בעולם.

מסלול עיצוב אביזרים בשילוב עם ניהול ושיווק אביזרי אופנה במרנגוני הינו מהטובים והמיוחדים בעולם, שכן הוא משלב בין העולם הקריאטיבי לבין העולם העסקי וכתוצאה מכך רבים מהמעצבים בוגרי מרנגוני מעטרים את בתי האופנה החשובים והגדולים בעולם.
קורס מאסטר זה מיועד לבעלי תואר וניסיון מקצועי בתחום האופנה. הפוקוס במסלול זה הינו על יצירת קולקציות וקו אביזרים שמביא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את מצוינות Made in Italy, מהעיצוב עד ליצור. המעצבים ילמדו ויבחנו כיצד העיצוב והייצור האיטלקי הינם מופת בכל העולם, לדרך בה האיטלקים מזהים את הפוטנציאל הטמון בחומרים שונים והאיזון המוצלח בין העיצוב, האסתטיקה והפונקציונאליות שלהם. בקורס זה תהיה למעצבים הזדמנות לפגוש את החברות האיטלקיות החשובות ביותר בתעשייה.
הקורס יתחיל בעיצוב קולקציית אביזרים תוך לימוד טכניקות השימוש הנכון בחומרים, ברעיונות ואבי טיפוס. הסטודנטים ינתחו את נושא ניהול ושיווק אופנה בכל תחומיו ויבצעו מחקר היסטורי של אביזרי יוקרה והתפתחותם בעולם האופנה. לאחר לימוד התמחור, תהליך הייצור והתיאומים של החלק הקריאטיבי עם העסקי, הסטודנטים יעסקו בניתוח קולקציית אביזרים שונות שיכולות בנוסף להכיל תיקי יד, ארנקי עור קטנים ומשקפיים. למעשה אביזרים יכולים לקבוע את ההצלחה של חברה, את התהילה של מותג ואת השלמות והאופי של המראה אותו אנו רוצים להעביר. האביזרים צריכים "לדבר" בזכות עצמם לייצג את הרעיון שמאחורי המותג, לקחת סמלים ואלמנטים מהאומנות, העיצוב והצילום.
במסגרת לימודי עיצוב אביזרים תלמד לשלוט בעיצוב נעליים, עיצוב תיקים, חגורות, בשמים שעונים וכל אביזר אופנה אחר תוך שימת דגש על המחקר הקריאטיבי, חומרים וכמובן על העיצוב. מעצבי אביזרים נדרשים לחקור ולנתח את הטרנדים בעולם האופנה, האמנות, העיצוב ותחומים נוספים המשפיעים על עולם העיצוב ברמה עולמית. הם חייבים להיות בעלי ידע באסטרטגיות שיווק, ניהול מותג, לנתח מוצרי אופנה ולהבין את ההשפעה התקשורתית שלהם.

במסלול לימודי עיצוב אביזרים תלמד שממעצבי אביזרים נדרשת היכולת לפקח על כל התהליך הקריאטיבי בעיצוב קולקציה: מהבדים, צבעים, חומרים והשילוב בינהם. נשתף פעולה בפרוייקטים אמיתיים עם חברת אביזרי היוקרה DIEGO DOLCINI וחברת MORESCHI.

לפרטים נוספים אודות עיצוב אביזרים, ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל. הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.

למסלולי עיצוב נוספים במרנגוני
עיצוב אביזרים 3 שנים
עיצוב נעליים אביזרים – חד שנתי