קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב תעשייתי / מוצר 3 שנים


לימודי עיצוב תעשייתי/עיצוב מוצר- 3 שנים

קמפוס: מילאנו, לונדון.
תחילת לימודים: לונדון- אוקטובר, מילאנו- ספטמבר.
משך לימודים: 3 שנים לתואר ראשון.
שפת לימוד: אנגלית
תנאי קבלה: תעודת בגרות, תיק עבודות וראיון אישי במרכז המידע בישראל. אין צורך בידע מוקדם.
מחיר לשנת לימודים:
מילאנו: דרכון אירופאי 20,700 יורו לשנה
דרכון אחר 22,700 יורו לשנה
לונדון: דרכון בריטי 14,600 פאונד לשנה
דרכון אחר 19,900 פאונד לשנה

"היום עיצוב מוצר משמעותו קרייאטיביות, מחקר ומיתוג. הכול ביחד".
כדי להיות מעצב טוב דרושים הרבה סבלנות, גישה פתוחה ורגישות אסטטית גבוהה מאוד המשולבים עם גישה פרקטית מוצקה, זאת משום שהעיצוב הוא תורה שעוסקת בבעיות ומציאת הפתרון להן.

מטרת מסלול התואר הראשון בעיצוב המוצר הנמשך 3 שנים (החל מהשנה השנייה ניתן להתמחות בעיצוב רהיטים בלונדון) היא לרתום ולטפח את הכשרון היצירתי של הסטודנטים בתחומי העיצוב, פיתוח רעיונות בתלת מימד והצגת רעיונות עיצוביים. בסוף המסלול יהיו למשתתפים ידע מושלם בכל התהליך הקרייאטיבי וההטמעה של רעיונות לייצור תעשייתי. הם יוכלו לנהל תהליך קריאטיבי במחקר, אבי טיפוס ויצור אשר מביאים ללידתו של מוצר חדש. דרך יצירת אב טיפוס הסטודנטים ילמדו את מערכת היחסים בין צורה, פרופורציות ומידות מול הזהות הוויזואלית של המותג. המשתתפים במסלול ילמדו לפתח פרויקט גרפי בתלת מימד והצגת המוצר הסופי כאשר נלקחת בחשבון המטרה והמגבלות של השוק בו פועלים. הבסיס לפיתוח רעיונות קרייאטיביים וייצורם הוא המחקר המקדים, כאשר מעצבים תעשייתיים חייבים להיות מקצוענים בניהול כל שלב ושלב בפרויקט מכיוון שהם הופכים יותר ויותר מורכבים והשווקים יותר קריטיים ומסובכים, מריהוט, לשעונים, ממוצרי חשמל ביתיים ועד למוצרי תאורה והייטק. מסיבה זו מעצבים צריכים לדעת כיצד להתנהל בצורה מקצועית בסביבה מורכבת בכל שלב ושלב של הפרויקט. מעצבי המוצר של היום אינם יכולים לקרוא לעצמם בצורה פשוטה 'מעצבים' אלא גם 'מנהלי עיצוב' כיון שהתפקיד שלהם הוא קריטי לארגון ולהשלמת כל היבטיי הייצור.
לימודי עיצוב תעשייתי במסלול זה מקנה לתלמידים את היכולות ההכרחיות לתכנון ולעיצוב מוצרים תוך היכרות מעמיקה של המותג. תשומת הלב, לפיכך, אינה מופנית בלבד לחפץ עצמו, אלא לפילוסופית השיווק שנמצאת בבסיס היצירה שלו. המסלול במילאנו יהיה בשפה האנגלית.
מצוינות בעיצוב משמעה לימוד השווקים והמגמות הקיימים תוך הכרת מורשת העבר, הבנת אנשים וההקשרים התרבותיים השונים בהם הם חיים, זאת כדי להתאים את המוצר ליעדו הסופי, על כל זאת שמה דגש תוכנית הלימודים על היבטיה השונים במטרה להפוך אותך למעצב מן השורה הראשונה.
מרנגוני שהינו אחד מהטובים בעולם ללימודי עיצוב תעשייתי מעסיק מורים שהינם מעצבים תעשייתיים מהשורה הראשונה בתחום, בכיתות קטנות בנות מקסימום 20 תלמידים ומטרתו הינה החדרת המעצבים הצעירים לעולם העבודה תוך דגש על פרקטיות וחדשנות שתביא את הסטודנטים למצב בו יוכלו להוביל את התחום בעתיד. הסטודנטים ילמדו על החומרים הקיימים ואלה החדשניים ביותר, תהליכי עיצוב, יצור וכו'. בבית הספר יוכלו לייצר אבי טיפוס במדפסות תלת מימד החדשניות בעולם במעבדות בית הספר. בסוף הלימודים הסטודנטים יוכלו לעצב כמעט כל מוצר שקיים החל מהקטן ביותר עד למכוניות או עצמים יותר גדולים. כחלק ממסלול התואר הראשון במילאנו התלמידים יצאו ל 6 שבועות סטאג'.

בוגרי עיצוב תעשייתי נהנים מהשתתפות בתערוכת העיצוב העולמית במילאנו Salone del mobile, בה מוצגים עיצוביהם החדשים אל מול כל עולם העיצוב וכן הסטודנטים משתתפים בתחרויות בינלאומיות.

מרנגוני בשונה ממוסדות לימוד רבים מקושר ברמה היומיומית עם מעצבים וחברות יוקרה בתעשייה ותוך כדי הלימודים מבוצעים פרויקטים אמיתיים כאשר בסוף התהליך חלק מהסטודנטים מועסקים בחברות אלה. מעצב העל האיטלקי ג'וליו קפליני הינו הארט דירקטור של קמפוס העיצוב במילאנו ומכניס פרויקטים ותחרותיות רבות לביה"ס.

עיקרי תוכנית הלימוד
איור טכני תוכנות בתלת מימד
תהליך עיצוב המוצר
ניתוח מוצרים
מיתוג מוצרים
פרויקט בשיתוף עם התעשייה
ההיסטוריה והתרבות של עיצוב המוצר
מתודולוגיית תכנון ופיתוח
התיעוש של התהליך היצירתי
פרויקט גמר ויצירת תיק עבודות
תרגול ומחקר תיאורטי

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל 03-6525560 info@marangoni.co.il