קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי תעודה בחול

מסלולים אינטנסיביים-חד שנתיים-לימודי תעודה
מסלולים ראשיים 3 שנים-לימודי תעודה/תואר

כמעט בכל מדינה על פני הגלובוס

הרצון ללמוד מחוץ לגבולות ישראל הוא כבר לא דבר חדש. כבר לא מעט שנים אנו רואים צעירים ומבוגרים כאחד עוזבים את ישראל למשך תקופה מסוימת וחוזרים עם תעודת מקצוע בהתאם לתחום שמעניין אותו. לימודי תעודה בחול הם דבר כל כך מגוון וכל כך נרחב, עד שהוא משקף תנועה רבה למדינות רבות בעולם לפרק זמן מסוים.

ברגע שמחפשים היטב ומכירים טוב יותר את התחום של לימודים במדינות זרות רואים כיצד מוצעת לכל ישראלי דרך נוחה ומגוונת מאוד ללמוד כמעט בכל מדינה שירצה. זאת מאחר ויותר מדינות מציעות מסלולי לימוד איכותיים ויותר מוסדות לימוד מתחרים היום על סטודנטים שמתעניינים בלימודים במדינה אחרת ממולדתם.

לרוב מדובר על לימודים בפרק זמן קצר

כשאנו מדברים על לימודים במסגרת שמוצעת במדינה זרה אנו כאמור מדברים על עזיבה של מדינת ישראל לפרק זמן מסוים. מדובר על דבר חשוב מאוד עבור ישראלים רבים שמעדיפים לא לעקור לחלוטין מישראל או לנדוד למדינה זרה למשך שנים רבות. היום לימודי תעודה בחול הם כאלו שמציגים לרוב פרקי זמן קצרים ונוחים.

כך ניתן לראות כיצד יש לא מעט מסלולי לימוד שדי בשנה או בשנתיים להשלמתם בדרך לקבלת תעודה איכותית ומספקת מאוד. עבור רבים הרי שאם אותם לימודי תעודה בחול אכן זולים יותר וקצרים יחסית, הם יכולים בהחלט להתאים ליצירת חוויה קולעת יותר שתאפשר שילוב בין הנאה לתחילת קריירה מוצלחת.

בוחרים את המקצוע הנחשק ביותר

ההתפתחות הגדולה של מוסדות לימוד בחול ושל מדינות שונות בתחום הלימודים היא כזו שמדגישה עד כמה יכול כל ישראלי לבחור בצורה מדויקת את המקצוע הנחשק שמעניין אותו. עבור ישראלים רבים אפשרויות הבחירה הרבות של לימודי תעודה בחול הן כאלה שמזרזות אותם עוד יותר להתחיל מסלול במדינה מסוימת.

בפועל מדובר על אפשרויות רבות ומרתקות של לימודי עיצוב פנים, מקצועות האופנה, אומנות, עיצוב גרפי ועוד. כך, שפע גדול מאוד של אפשרויות לימוד איכותיות במגוון ממוקד של מדינות בעולם מחכה לסטודנטים שרוצים לצאת ממולדתם כדי ללמוד במדינה אחרת, והדבר כולל גם את הישראלים הרבים שמתעניינים בכך.

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל 036525560  info@marangoni.co.il

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם :
או מלאו את הטופס הבא:

שם*

דואר אלקטרוני *

טלפון*

מסלול לימודים*

תוכן ההודעה