קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

עיצוב מוצר / תעשייתי – קורס קיץ/חורף

קמפוסים: מילאנו
תחילת לימודים: 8-26 בינואר 2024, 17 ביוני-5 ביולי.
2-20 בספטמבר. 13-31 בינואר 2025.
משך לימודים: 75 שעות (3 שבועות)
שפת לימוד: אנגלית(תרגום סימולטאני).
תנאי קבלה: ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 4,100 יורו

העיצוב האיטלקי Made in Italy זה הדבר שעומד בבסיס התוכנית המלהיבה שעוסקת בתחום העיצוב בן זמננו. אורח החיים ודרישות הלקוח של ימינו מצריכים מוצר עם דרישות פונקציונליות ספציפיות יחד עם תחושות אסתטיות מפתות ומודרניות. בקורס זה ירכשו התלמידים תובנות וניסיון לגבי מהו עיצוב מוצר בימינו וכל השלבים הכרוכים בו ויצרו מוצר חדש מעיצוב קונספט, יצירת אב טיפוס, יצור מסחרי ושיווק. קורס זה יקנה לתלמידיו את הידע והיכולות להפוך רעיון לכדי מוצר מצליח.

שבוע ראשון: מילאנו נחשבת  לעיר הנמצאת בלב עולם העיצוב והעולם נמשך אליה מדי שנה על מנת להשתתף באירועים החשובים Salone del Mobile. זוהי נקודת הפתיחה לידע שירכשו התלמידים אבל הקורס יעסוק לא רק ב- Made in Italy בפרט אלא גם בתופעות, שפות ומגמות שונות הקיימות בתחום העיצוב בעולם בכלל. קורס זה יספק לתלמידים בסופו של דבר את הידע הבסיסי והכישורים הדרושים לניתוח של פני העיצוב הבינלאומי.

שבוע שני: היכרות עם השלבים הראשונים לתהליך העיצוב תוך שימוש בטכניקות ושיטות מעשיות שמשתמשים בהן בדרך כלל במחקר לפני עיצוב. התלמידים ילמדו כיצד לבנות ולנתח בריף עיצוב, לזהות את הצרכים של הצרכנים ולשרטט את העיצוב עם מאפייני המוצר הנדרשים.

שבוע שלישי: הצעה, פיתוח והגדרת קונספט עיצובי למוצר. ניתוח של השלבים העיקריים של תהליך העיצוב מפריטי העיצוב ועד לייצור המוצר. התלמידים ילמדו את תהליכי היצור העיקריים, את החומרים השונים, יקבלו סקירה מקיפה של עולם השיווק, המיתוג ומכירת המוצר.

לפרטים נוספים- קורס עיצוב תעשייתי- אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל. הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.