קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי קניינות אופנה בחו"ל

מסלולי קניינות אופנה
מנהל עסקים באופנה וקניינות 3 שנים
קניינות אופנה – תואר שני/מאסטר
קניינות וניהול אופנה – סמסטר

ביה"ס מרנגוני הינו המוביל בעולם ללימודי קניינות אופנה ומנהל עסקים באופנה ובין הבודדים שמציע תוכנית מקצועית ופרקטית שמשלבת בין לימודים תאורטיים למעשיים עם התעשייה.

להכיר במדויק את היבטי הניהול והסחר של האופנה
אלו שלא מכירים את תחום האופנה לעומק יכולים לחשוב שהמקצועות שקשורים אליו הם כאלו שכל עניינם בעיצוב ותו לא. לכן חשוב לדעת שבמעט מקומות בעולם מציעים מסלול של לימודי קניינות אופנה בחו"ל על מנת שכל מי שאוהב לשלב בין היכרות של עולם האופנה וכישרון ברכישת קולקציות שונות ושיווקן, יוכל למצוא את עצמו בדיוק במקצוע שמעניין אותו יותר מכל.

חשוב להבין עד כמה קניינות אופנה היא תחום חשוב מאוד בעולם האופנה. בזכות מקצוע זה אנו יכולים לראות כיצד אנשים מוכשרים יוצרים את הקשר הנכון בין צרכנים מגוונים לבין חברות אופנה שונות. הקניין צריך לזהות את המגמות בשוק האופנה ולהבין את הצרכים המגוונים והמשתנים של חנויות, בוטיקים, רשתות אופנה וצרכנים שמעוניינים להצליח בשיווק וברכישה של ביגוד ואביזרים.

כל הנקודות שכבר זוכות להתייחסות בעולם הגדול
כמו מספר מקצועות נוספים בתחום העיצוב והאופנה אפשר בהחלט לראות כיצד לעולם הגדול עדיין יש יתרון על פני מדינתנו. זאת מאחר ויש לא מעט מוסדות לימוד בעולם שמוכיחים שוב ושוב עד כמה מסלולים איכותיים של לימודי קניינות אופנה בחו"ל הם כאלו שמעניקים לכל סטודנט את כל הידע שהוא צריך על מנת לשלוט היטב ברזי המקצוע ולנהל את ענייני הקניינות בצורה המקצועית ביותר.

במהלך לימודי קניינות אופנה בחו"ל לומד הסטודנט לא מעט נושאים עיוניים כדי לחזק בצורה ניכרת את הקשר שלו אל עולם האופנה וכדי להיחשף כמה שיותר לקניינים מובילים שמשפיעים על המגמות בשוק העולמי. גם שימת דגש על זיהוי מגמות בצורה עצמאית וקישור נכון בין חברות לצרכנים תוך הצגת אסטרטגיית קשר עם יצרני אופנה שונים, מביאה את הסטודנט לרמה גבוהה בסיום הלימודים.

להביא את היכולת האישית עד למקסימום
לימודים איכותיים במקום רציני ומוכר הם בעלי משמעות רבה עבור כל אדם רציני. זאת מאחר וכך אפשר לממש את מטרת הלימודים שעיקרה היא הענקת כלים ממשיים לקיום קשר איכותי ורציף עם מגוון חברות אופנה וכמובן גם לשמירה על קשר זה לאורך זמן בהתאם למטרות העסקיות. את האלמנטים הללו ניתן למצוא היטב בתכניות של לימודי קניינות אופנה בחו"ל.

ברגע שחושפים את הסטודנט לאסטרטגיות שיווקיות, לתקשורת הנעה של מכירה, לניהול פיננסי, לשינוע של סחורות ולאספקה של מוצרים, הרי שאפשר להגדיל בצורה ניכרת את יכולותיו לנהל את עסקי הקניינות שלו. עסקת חבילה כוללת שבה מצויים כל השלבים והאלמנטים להפיכת הסטודנט לאיש מקצוע איכותי לכל דבר ועניין, היא כזו שהופכת את הלימודים בחו"ל לכדאיים מאוד.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560