קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

קניינות וניהול אופנה – סמסטר

מאולם התצוגה לחנות: איך לקנות ולמכור את חלום האופנה

קמפוס: פירנצה
תחילת לימודים: פברואר, ספטמבר.
משך לימודים: כ-5 חודשים
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: תואר ראשון או ניסיון תעסוקתי מוכח וראיון אישי במרכז המידע בישראל.
מחיר: 13,300 יורו

מסלול ניהול קניינות אופנה זה הינו אחד מהמסלולים המעניינים והמקצועיים ביותר בעולם.

אנשי עסקים בחברות אופנה ויוקרה מגדירים תוכניות שיווק, מפתחים אסטרטגיות תקשורת, מארגנים אירועי קידום מכירות ומוציאים את כל אלה לפועל. קנייני האופנה הינם אחת החוליות החשובות ביותר בהצלחתו של עסק ומותג אופנה ואחד המנועים העיקריים בקמעונאות האופנה, הם אלה שמחברים בין צורך כלכלי לצורך אופנתי. במסלול פוסט תואר ראשון זה המשתתפים ינתחו מקרים עסקיים מרכזיים ושיטות קניה ומסחר – השגת מיומנויות ניהול חיוניות – הכנת תוכניות שיווק ותקשורת, תמהיל, שיטות יבוא / יצוא, אסטרטגיות תמחור ורווחיות מוצרי אופנה ויוקרה.
המנהלות והמנהלים בתחום ניהול עסקי וקניינות האופנה הם אנשים מרובי מיומנויות המכסים תפקידים אסטרטגיים בתעשייה; עבודתם מתפרשת על תחומים רבים, הכוללים תקשורת, מיתוג, ניהול, קניינות, סחורה ושיווק דיגיטלי. עם הכשרה קודמת ברמת התואר הראשון או ניסיון עבודה רלוונטי ועל מנת לקבל החלטות אסטרטגיות, הסטודנטים יבחנו אסטרטגיות שיווק בעבר ובהווה המשמשות את השחקנים המובילים בתעשייה. המחקר הוא המפתח לניתוח פעילות המתחרים, כולל ניטור השימוש בכלים עסקיים שונים, משיטות מסורתיות יותר ועד טכניקות רב-ערוציות.
במהלך הקורס, הסטודנטים יחקרו ויפתחו כישורי קניינות מקצועיים, תוך התמקדות מיוחדת כיצד לספק את צרכיהם ורצונותיהם של לקוחות ברמות שוק שונות; הם גם מנתחים את שרשרת האספקה ​​בתעשיית האופנה ואת התפקיד והאחריות של קנייני אופנה וקמעונאים, שיטות ייצור ברות קיימא וטכניקות מכירה חדשניות. תוכנית זו מספקת את האיזון המושלם בין כישורי קניינות מקצועיים וטכניקות סחר אופנה על מנת להבין ולהשיג מטרות רווחיות ולחקור את הקשרים בין קנייה, חיזוי מגמות, תכנון עונתי, כלי שיווק רב -ערוצים ומכירות. במהלך תקופת הלימוד, הסטודנטים ילמדו מושגי מפתח שימושיים לפיתוח אסטרטגיות עסקיות משלהם וירכשו את הכישורים הדרושים לפיתוח קריירה בתעשייה כקנייני אופנה ומומחי סחר אופנה מקצועיים.

תוצאות למידה
הפגנת ידע מעמיק בתעשיית האופנה הגלובלית והקמעונאית, צרכי הלקוח וביצועי הקמעונאיים ברמות השונות. להבין את מגמות המקרו והמיקרו המשפיעים על הצרכן והתכנון מראש של קניינות האופנה. לנתח את הנתונים הכספיים ביחס לחיזוי מכירות. להעריך אסטרטגיות מתאימות לדגמי מותג מסוימים, כדי להבטיח את הרווחיות באמצעות תמהיל המיתוג הנכון.

נושאי קורס
שיווק ניהול ותקשורת אופנה
קניינות וסחר
אסטרטגית ערוצי אופנה ומוצרי יוקרה
מחקר יצירתי וניתוח
היסטוריה ועתיד האופנה

ניתן להמשיך למסלולים הנוספים במרנגוני עם סיום הלימודים
למסלול קניינות אופנה תואר שני/מאסטר

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם:
לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
03-6525560 info@marangoni.co.il