קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי קניינות אופנה – תואר שני/מאסטר

מאולם תצוגה לחנות או לאתר / קניינות אופנה
 
קמפוסים: מילאנו, לונדון, פריז, פירנצה
תחילת לימודים: מילאנו/פירנצה- ספטמבר, לונדון/פריז- אוקטובר.
מילאנו/לונדון גם בפברואר.
משך לימודים: 15 חודשים לתואר שני/מאסטר אקדמי (כולל 3 חודשי סטאג').
תנאי קבלה: תואר ראשון, מבחן אנגלית, מכתבי המלצה, ראיון אישי במרכז המידע בישראל.
שפת לימוד: אנגלית (יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית).
מחיר: לונדון: דרכון בריטי 23,650 פאונד.
דרכון אחר 32,850 פאונד.
מילאנו: דרכון אירופאי 35,500 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.
פירנצה/פריז: דרכון אירופאי 35,100 יורו.
דרכון אחר 37,950 יורו.

מסלול לימודי קניינות אופנה במרנגוני הינו מהטובים והמעניינים בעולם. קנייני אופנה הם החוליה המקשרת בין חברות האופנה והצרכנים. עליהם לתרגם את הטעם של הלקוחות ולקבוע את הרכישות של חנויות אופנה גדולות או בוטיקים. 
קניין אופנה צריך להיות בראש ובראשונה קריאטיבי, רגיש ופתוח לחידושים, זאת כדי לבחור את מגמות האופנה האחרונות שימכרו בחנויות. 
במסגרת לימודי קניינות אופנה תלמד שעל הקניין לחזות מראש מהם המוצרים הטובים ביותר לנקודות המכירה השונות. הוא עושה זאת הודות לקשר הרציף והישיר שהוא מקיים יצרני האופנה השונים, ביקור בירידי האופנה ובשואורומים(חדרי תצוגה לקולקציות החדשות שמקימות חברות האופנה עבור קניינים) הרבים שעליו לפקוד זאת כדי לבחור את הקולקציות המתאימות ביותר לאופי וסגנון הלקוח זאת בהתאמה למגמות האופנה העדכניות ביותר באותו הרגע. על קניין להיות גם בעל יכולת ארגונית וניהולית: עליו לדעת לאזן בין עלויות לתקציב, כמויות ותאריכי אספקה ומשלוח ובסופו של דבר להבין מה באמת יכול להימכר בחנויות ומה לא.
במסלול לימודי קניינות אופנה תלמד כיצד להבין את השווקים בהם תפעל ואת תהליכי הייצור והמכירות. תלמד מהו לוח השנה של קניין/קניינית אופנה מהי תוכנית הפעולה העסקית שלו בהתאם לתרחישים השונים ולאסטרטגיות שעומדות לרשותו. ערוצי ההפצה השונים, תכנון עונתי, תמהיל הסחורה והעולם התחרותי של המותג הינם מרכיבים חשובים שעל הקניין להבין ולנתח. תלמד מהם טכניקות העבודה וטכניקות המכירה של קניין האופנה בתוך עולם האופנה. תנתח קולקציות ואת המבחר שבכל קולקציה, תדע להשתמש בטכנולוגיה ובאינטרנט.
לימודי קניינות אופנה מכילים בסיס מוצק בשיווק אופנה ובאותה מידה גם באסטרטגיות של עולם האופנה וכן ביצירת תמהיל השיווק הנכון ביותר, כמו כן תכין דיאגנוזה מושלמת של העסק ותעניק הצעות על מנת לפתור כל בעיה ספציפית.
שיווק חזותי וניתוח שיטות המכירה בנקודת המכירה. על קניין האופנה להבין בטקסטיל, לשלוט במושגים השונים, לזהות בדים וליצור ספר אישי הכולל את מחירו של כל בד ובד. בתחום הניהול הפיננסי והשליטה תנתח את מצבו הפיננסי של העסק ואת השקעותיו, תחשב את העלויות השונות, תדע לעבד תקציבים ויעדי מכירות.
במרנגוני ניתן דגש על ניתוח ולימוד המותגים והאנשים החשובים ביותר בתעשיית האופנה, העמקת הידע בעולם האופנה בהתמקדות על היבטים השונים של האופנה כגון מגזרים שונים, קווים, התעשייה והחברות בה. חשיבות מיוחדת ניתנת גם לרכישת ידע בשיטות יבוא יצוא האתגרים האילוצים והחשיבות של כיצד לנהל משא ומתן מוצלח.
לימודי קניינות אופנה יסבירו לך שקניין האופנה הוא חוליה חשובה מאין כמוה בעולם האופנה, המקשרת בין יצרני האופנה לבין מי שמציג בסופו של דבר את מוצריהם בחנויות השונות בעולם, גדולות כקטנות. לימודי קניינות אופנה במרנגוני מטרתם להכשיר את המקצוענים בתחום קניינות אופנה תוך שימת דגש על יחס אישי-20 תלמידים בכיתה, חיבור אמיתי לעולם האופנה והפניית הבוגרים לעבודה אמיתית בתחום. במהלך קורס קניינות אופנה ירצו בפניך טובי הקניינים בעולם, אלה שמגלים מדי יום מהו הדבר הנכון הבא ואלה שיתנו לכם להבין באמת את חשיבות לימודי קניינות אופנה בעולם האופנה. במילאנו, פריז ולונדון יפתחו בפניך אפשרות להגשים את החלום לקריירה מזהירה ומרתקת.
תוכנית לימודים קניינות אופנה:
קניינות אופנה-אסטרטגיות וטכניקות ניהול.
ניהול פיננסי ושליטה.
קניינות אופנה פיתוח, ניהול מוצר וחדשנות.
ניהול שרשרת האספקה.
שיטות יבוא ויצוא-משא ומתן.
קמעונאות אופנה מתקדמת.
ניתוח עולם האופנה העסקי.
טכנולוגיות דיגיטליות לקניינות אופנה.
טקסטיל, בדים ואביזרים.
חיזוי מגמות אופנה
** בלונדון ופריז יוענק תואר שני MA למסיימים, במילאנו מאסטר אקדמי.

רשימת בתי האופנה בהם עשו סטאג' בוגרי מסלולי מאסטר בשנה האקדמית האחרונה:

Versace
Vivienne Westwood
Arabella London
Burlington Fashion House
Desa
LK Bennett
Notion Magazine
Osman
Paolita
Ralph and Russo
Roberts Wood
Colourfield London
Gaudy Art
JH Zane
M&M Management

Armani
Bulgari
Gucci
Jimmy Choo
Karla Otto
LuxHub)Havas Media Group)
Mary Katrantzou
Max Mara
Moda Operandi
Nicholas Kirkwood
Ralph Lauren
Sophia Webster
Starworks Group
Then and now shop
Varg

למסלולי קניינות האופנה הנוספים במרנגוני:
קניינות וניהול אופנה – סמסטר
קניינות אופנה קורס קצר 
פרטים נוספים- לימודי קניינות אופנה / קורס קניינות אופנה, אודות ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז ההרשמות של מרנגוני בישראל, הליווי והייעוץ חינם 03-6525560.