קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי סטיילינג – מאסטר

fashion styling, photography & film
קמפוס:
 מילאנו, פריז, לונדון, פירנצה.
תחילת לימודים: אוקטובר
משך לימודים: מילאנו/פירנצה שנה אקדמית. בלונדון/פריז 15 חודשים.
שפת לימוד: אנגלית(יתכן תרגום סימולטאני)
תנאי קבלה: רקע לימודי קודם בתחום או ניסיון תעסוקתי מוכח, תיק עבודות מכתבי המלצה וראיון אישי במרכז המידע בישראל. בלונדון ופריז ידרש תואר ראשון ומבחן אנגלית.
מחיר:  מילאנו,פירנצה,פריז- 31,000 יורו, לונדון- 24,000 פאונד.
לדרכון אחר: מילאנו,פירנצה,פריז- 33,100 יורו, לונדון- 25,700 פאונד.

מסלול לימודי סטיילינג וצילום אופנה במאסטר זה עוסקים במקצוע הסטייליסט וצלם האופנה בכל תחומי עולם האופנה. מסלול מאסטר מיוחד זה מיועד למי שהשלים לימודים קודמים בתחום האופנה, סטיילינג, צילום ותקשורת או לאלה שיציגו ניסיון תעסוקתי משמעותי בתחום. המסלול מתאים גם לאלה הרוצים להתעדכן להרחיב ידע ולפתח יכולות מקצועיים ואשר מעל הכל רוצים לשפר את תיק העבודות שלהם להשיג מקצוענות בעולם הסטיילינג המודרני והעכשווי. המסלול מתוכנן בצורה שבה הסטודנט יאומן להיות מומחה באימאג' של אופנה ויוקרה באמצעות פרויקטים ספציפיים עם התעשייה ועם עזרה של עוזרים טכניים, מוציאים לאור וצלמים. המשתתפים ירכשו ידע טכני ותאורטי ליצירת פרויקט של צילומי אופנה מתחילת העלאת הרעיון ועד לעריכה הסופית(לפרטים נוספים צילום אופנה).

נתחיל עם מחקר וחיפוש רעיונות, תפתחו פרויקטים עם צלמי אופנה מקצועיים במהלך תוכנית הלימודים. במקביל לזה המשתתפים יחקרו, ינתחו ויפתחו פתרונות חדשניים בנושאי אופנה וילמדו את הצעדים הדרושים על מנת לסיים את הביצוע של פרויקט צילום חדשני. התלמידים ילמדו להתמודד בצורה קריאטיבית עם כל פרויקט ינתחו את הטרנדים העתידיים ויעמיקו את הידע בהיסטוריה של האופנה בת זמננו, בסופו של תהליך יצרו לעצמם תיק עבודות יצירתי וחדשני. הקורס אף יפתח יכולות ניהוליות, מנהיגות וארגוניות אשר דרושות למקצוע זה אשר תלוי בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע נוספים בעבודת צוות, עמידה בזמנים, עלויות הפקה, בחירת לוקשיין, ניהול וקאסטינג של דוגמניות שיתוף פעולה עם צלמים.

המטרה היא לרכוש ידע בסטיילינג שקשור לצילום ווידאו, ידע בפרסום, ידע עיתונאי, לימוד והבנה של שפת האופנה, בניית תצוגת אופנה והצגת הקולקציה בחנויות. לימודי סטיילינג ילמדו אותך שהסטייליסט חייב לבנות מערכת יחסי עבודה עם העיתונות, עם משרדי פרסום, מרכזי תקשורת, במאים, צלמים, סוכנויות דוגמנות, סוכנויות שחקנים, מאפרים וספרים, בתי דפוס, אנשי שיווק ישיר וסוכנויות קידום מכירות.
במסגרת לימודי צילום אופנה וסטיילינג מרנגוני משתף פעולה עם הסטודיו לצילום החשוב והגדול באיטליה ובעולם Super studio בו יעבדו הסטודנטים בתנאי הצילום האמיתיים של הצלמים הגדולים בנוסף לשני חללי סטודיו לצילום בין כותלי בית הספר. הסטודיו נוסד ב-1983 ומהווה מקום אייקוני מועדף ומקום התאספות לצלמים, ארט-דירקטורים, עורכים, סטייליסטים ואנשי קריאטיב. הוא תרם להתפתחות של עולם האופנה וזהו המקום שבו הקמפיינים המרגשים ביותר ושירותי הצילום הטובים ביותר נולדים.

בתוכנית לימודי סטיילינג וצילום אופנה זו נלמד שהצלחת מותג איננה אפשרית באם כל הגורמים לא יעבדו יחד בשיתוף פעולה. נלמד להשתמש בתוכנות מחשב על מנת שתוכלו להציג תצוגת אופנה, קטלוגים ותערוכות. תלמד בשיעורי במאסטר זה כיצד מותג ותקשורת קשורים זה בזה ובאים לידי ביטוי בחנויות ומרכזי קניות, אתרי אינטרנט, שיווק ישיר, נותני חסויות ואירועים גדולים. במאסטר לימודי סטיילינג נלמד גם על התפתחות האופנה, תפתח רגישות אסטטית ויכולת לפרש את ההווה בכדי להציע את העתיד. אלה הם האיכויות הנדרשות על מנת להיות מומחה בסטייל ותדמית ועל מנת להפוך מותג למנצח.
מסלול מאסטר זה בלימודי סטיילינג מיועד לסטודנטים בעלי רקע לימודי קודם בתחום או ניסיון תעסוקתי מוכח. לימודי סטיילינג באיטליה יפתחו בפניך אפשרות להגשים את החלום לקריירה מזהירה ומרתקת ומרנגוני הוא המקום להתחיל בהגשמתו.

תוכני הלימוד העיקריים סטיילינג וצילום אופנה:
סטיילינג- פרויקטים והפקות אופנה.
סקירה על עולם האופנה
ניתוח עולם האופנה העסקי
עיצוב גרפי
עיצוב מולטימדיה
שיטות מחקר
תולדות הצילום האופנה וסרטי אופנה.
התרבות החזותית בימינו ובעבר.
ניתוח של מותגים ומושגים
תקשורת בת זמננו
המצלמה והאביזרים הנלווים
תאורה ולוקשיינים
סט צילומים והפקות אופנה
ריטושי תמונות פוסט פרודקשן ועריכת וידאו.
תיק עבודות

מקצועות אפשריים
Staff/freelance photographer
Photo editor
Director of photography
Fashion stylist
Image consultant
Personal stylist
Art/creative director
Fashion photographer
Visual & graphic designer

למסלולי הסטיילינג וצילום אופנה הנוספים
סטיילינג – חד שנתי
סטיילינג 3 שנים
סטיילינג קורס
צילום אופנה קורס קצר

לפרטים נוספים אודות מסלולי הסטיילינג וצילום אופנה, ההרשמה, ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל. הליווי והייעוץ חינם 03-6525560