קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

מסלול לימודי סטיילינג – חד שנתי

FASHION STYLING & MULTIMEDIA INTENSIVE

קמפוסים: מילאנו, פריז, פירנצה
תחילת לימודים: ספטמבר/אוקטובר. מילאנו- ספטמבר ופברואר.
משך לימודים: שנה אקדמית.
מחיר: 29,250 יורו, דרכון אירופאי 27,250 יורו.
שפת לימוד: אנגלית, יתכן תרגום סימולטאני לאנגלית.
תנאי קבלה: תעודת בגרות וראיון אישי במרכז המידע בישראל, אין צורך בידע מוקדם.

מסלול לימודי סטיילינג אינטנסיבי זה יכול לשמש תלמידים המעוניינים ללמוד את פועלו ותפקידו של הסטייליסט, אחת הפיגורות המשפיעות כיום בעולם האופנה והעיצוב. מסלול סטיילינג ותקשורת עוסק בלימוד המחקרים ומתודות של סטייל. נתחיל עם התפתחות היסטוריית האופנה והאופנה העתידית, ניתוח ההתפתחות של הצילום והבדים ייתן הכנה למחקרים קריאטיביים שמטרתם פיתוח פרויקטים אישיים. הסטודנטים ילמדו על עולם הפרסום והמכירות העולמי, כיצד עושים קטלוגים למותגים והפקות אופנה לעיתונות אופנה. ערוצי קידום המכירות למוצרי אופנה והקבלת הפעילות לניו מדיה ישלימו חלק לימודים זה. מומחה סטיילינג ואימאג' הינו יועץ אשר עובד עם חברות אופנה, חנויות ולקוחות פרטיים. הסטייליסט הינו חוקר טרנדים אשר עונה לצרכים של קהל יעד ויודע לשים באור את האימאג' של מותג או אדם. התשוקה של הסטייליסטים והידע המעמיק שלהם בתעשייה מאפשר להם לעבוד כקניין אישי, כסטייליסט ומעצב בגדים, במשרדי הפרסום והמדיה בתחום זה ובהוצאות לאור של מגזינים מודפסים, אתרי און ליין לאופנה ולייף סטייל ובמשרדי הסטייל של בתי אופנה.

המסלול יכול להוות קורס הכנה לקורס המאסטר בתחום הסטיילינג. קורס אינטנסיבי זה נמשך שנה אקדמית ומלמד את התלמידים את מתודות התקשורת השונות בהן משתמש עולם האופנה על מנת לרכוש, למכור, לקדם ולפתות את הצרכן, דבר הנחשב לאומנות לכשעצמה. סטיילינג, הפך בשנים האחרונות לאחד מהתחומים המרתקים ביותר בתעשיית האופנה הבינלאומית. פרויקטים מעשיים יעניקו לתלמידים הבנה לגבי המקום, התאורה, האביזרים והתהליך העומד מאחורי צילומי אופנה. עוד יעסקו התלמידים בפרשנויות הסטייל בראייה בת זמננו, במגמות, טרנדים והלכי רוח. התלמידים ילמדו ליצור Layout book מקצועי ויפתחו את הקשרים המקצועיים, היות וסטיילינג הוא גם עבודת צוות.

מרנגוני שנחשב לבית הספר לסטיילינג הטוב בעולם מאפשר לסטודנטים ללמוד במסלול אינטנסיבי זה בכיתות קטנות בנות 20 תלמידים כאשר המורים הינם סטייליסטים מהמובילים בעולם שעובדים ביומיום שלהם בעולם האופנה.

נושאי הלימוד:
הפקה ועריכה דיגיטלית
תקשורת חזותית והוצאה לאור
עיצוב גרפי
הפקות אופנה
פיתוח וניתוח סטייל
בניית תיק עבודות מקצועי

לסטודנטים שרוצים לקחת מסלול משולב עם הרשמה מראש של לימודי סטיילינג חד שנתי ומסלול מאסטר בסטיילינג או מאסטר אחרים תנתן הנחה של 5000 יורו, ההנחה תנתן עם תחילת השנה השנייה ולבעלי תואר אוניברסיטאי.

לינק למסלול לימודי סטיילינג 3 שנים

צילום אופנה וסטיילינג מאסטר

לינק למסלול לימודי סטיילינג -קורס קיץ

קבע/י עוד היום פגישת יעוץ חינם :

לפרטים נוספים מרכז מידע ישראל
036525560 info@marangoni.co.il