קמפוס מילאנו     קמפוס לונדון     קמפוס פאריז     קמפוס שנחאי

לימודי עיצוב תעשייתי

מסלולי עיצוב תעשייתי

עיצוב תעשייתי/מוצר 3 שנים
עיצוב תעשייתי / מוצר מאסטר
עיצוב תעשייתי/מוצר קורס קיץ

לדעת כיצד תיראה התוצאה הסופית
יש משהו מיוחד בעיצוב תעשייתי. זאת מאחר ומדובר בתחום שבו המחשבה קדימה היא זו ששולטת בכל מהלך. אלו שמעוניינים לראות מה מציעים להם לימודי עיצוב תעשייתי ישמחו להכיר מקצוע שדורש מהם מחשבה רבה והבנת הצרכים של לקוחות מגוונים ביותר. מחשבה קדימה בתחום זה מביאה לכך שמדובר בייצור מוצר שהינו גם יפה וגם שימושי ויעיל מאוד.

בין אם אנו מדברים על ציוד משרדי או צעצועים ובין אם אנו מדברים על מחשבים וכמובן גם על הטלפונים הסלולאריים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, עלינו להבין עד כמה למעצב תעשייתי יש חלק בהנאה שלנו מהמראה שלהם ומנוחות השימוש שהם מציגים. לכן די ברור שאנשי מקצוע של תחום זה הופכים להיות בורג חשוב ומרכזי בכל מערך תכנון וייצור של מוצר מסוים.

לימודים מחוץ לקופסא
כשם שאנו מדברים על מחשבה קדימה במקצוע כמו עיצוב תעשייתי, כך אנו צריכים לדבר גם על חשיבה מחוץ לקופסא כשמדובר על עיצוב של לא מעט מוצרים. לימודי עיצוב תעשייתי כוללים לא מעט חומר שמכיר לתלמידים את השפה העצובית החדשנית של ימינו, ובכך נחשפים משתתפי ההרצאות לעולם הגרפיקה, לאלמנטים של שניים ושלושה מימדים, וגם לאומנות פלסטית.

חשיבה מקורית ופיתוח רעיונות מובילים את המעצבים לעתיד להבין איזה שימוש בלתי מוגבל הם יכולים לעשות עם חומרי ייצור שונים. במהלך לימודי עיצוב תעשייתי רואים התלמידים כיצד תפקוד חומרים כמו גומי, נחושת, עץ, ברזל, פלסטיק ועוד הוא כזה שיכול להשפיע בצורה מהותית על המראה של המוצר, על העמידות שלו, על הנוחות שבו, ועל רמת הבטיחות שהוא יציג בפועל.

מהם נושאי הלימוד
מאחר ואנו יכולים לראות כיצד העיצוב התעשייתי מתאים למגוון מרשים של לקוחות, הרי שכלל לא קשה להבין עד כמה יכול המעצב ללמוד ברצינות בדרך למימוש שאיפותיו בתחומים שמעניינים אותו. מדובר במקצוע חשוב מאוד שנוגע ומשיק ללא מעט תחומים בחיים, כך שכבר במהלך הלימודים יכול כל אחד לזהות את העניין שלו בתחום מסוים ולהתחיל להתכוונן אליו בצורה ממוקדת הרבה יותר.

אלו שמגיעים למסגרת איכותית המציעה לימודי עיצוב תעשייתי ישמחו להכיר את האפשרויות שעומדות לפניהן לאחר סיום הלימודים. עיצוב תערוכות, ממשק אדם מכונה, טכנולוגיית טקסטיל, עיצוב אינטראקטיבי, יזמות, רישום, פיתוח, זיווד אלקטרוני, עיצוב צעצועים ועוד נושאים אחרים נלמדים במוסד רציני שמקדם בכך את היכולת של כל מי שסיים בהצלחה למצוא עבודה במהרה.

לפרטים נוספים אודות ההרשמה,ויזות ומגורים צרו קשר עוד היום עם מרכז המידע של מרנגוני בישראל,
הליווי והייעוץ חינם 03-6525560